1 apr. 2009

Pacaleala "Mama ei de teava"

Hai mai ... cum sa credeti asa ceva tocmai de 1 aprilie ... M-am lovit in Photoshop :))
Am mai facut una ...
Ma declar cel mai impiedicat om din lume ... o teava era pe tot drumul ala si tocmai eu am intrat cu capul in ea ...
De parca nu imi ajungea vanataia de la ochi ....

Clar ... e ceva cu mine ...
PS: Va multumesc pentru compasiunea aratata

Recensamantul farselor de 1 aprilie:

1. I-am spus doamnei care se ocupa de curatenie ca nu mai este hartie la toaletele baietilor; si s-a echipat cu hartii igenice si a plecat ....
2. M-am intalnit cu Alinuta, si cum nu m-am putut abtine i-am facut si eu una ... o descrie ea bine pe blog
3. Am sunat la poarta si am spus ca sunt Grigorie Vieru, de la Electrica, si ca trebuie sa anunte toata institutia ca in 10 minute se ia curentul. Dupa 30 minute cand mi-am adus aminte a trebuit sa anunt lumea ca de fapt nu se va lua nici un curent :D
4. Farsa cu "Teava in cap" a prins foarte bine ... si asta ma bucura ... multa lume sa aratat chiar ingrozita si plina de mila

Cam putine .... dar toata ziua am ras, parca iti da si pofta de munca ...
Iar pentru cei care nu gusta o gluma de 1 aprilie (oricum este ea) si-au pierdut una dintre calitatile de valoare "umorul" ... Cand zambesti parca altfel traiesti

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.