15 apr. 2009

Maman ma dit que je peux !



Ma mère dit que je pouvais ...

Imi amintesc ca pana prin clasa a 5-a imi doream sa fiu arheolog ... mereu in timpul vacantei, pe care o petreceam la tara la bunici, sapam si cautam prin pamant ca sa descopar. Credeam la un moment dat ca in spatele unui deal, denumit Cazan, se afla o comoara. Minte de copil ce sa-i faci, insa parca mi-au ramas intiparite undeva adanc in suflet ... pentru ca si azi parca mai cred :P
Prin clasa a 7-a, cand eram intrebat ce vreau sa fiu cand voi fi mare, spuneam ca vreau sa fiu presedinte, pentru ca vroiam sa fiu suuuus
In clasa a 8-a am realizat ca trebuie intai sa incep mai de jos, asa ca (nu mai stiu sigur ce m-a motivat) am inceput sa imi doresc sa fiu director de hotel. Iar visul asta inca il mai am si acum ... si au trecut aproape 10 ani


Voi ce va doreati cand erati mici ? click aici si scrie

2 comentarii:

Anonim spunea...

Eu imi doream sa fiu sotie, cred ca am auzit eu cuvantul asta si imi placea cum suna

Madalina Tuta spunea...

Eu imi doream sa fiu doctorita, arhitect si sa ajut oamenii :)