27 mar. 2009

Zbeng

De mult ma enervau niste scari de la servici, asa ca azi m-am hotarat sa le dau una .... numai ca am dat cu ochiul. Cred ca am vrut sa dau unde apuc .. numai ca am dat cu ce am apucat ... Totusi am avut ocazia sa vad mai de aproape din ce sunt facute :)) ... metal dur
Asa ca ... "cine sare pari multi mai ia si cate unu in fund"(asta e de la bunica)
In concluzie .. arcada mea e rezistenta ... :))
Am si o sugeste: de-acum toate scarile sa fie imbracate in puf ... nu de alta ... dar poate mai sunt si alti "cascati" ca mine
PS: acum vad
mono :))
Dupa 4 zile ....
Ooffff sufletul meu. Plangeam aseara ....Vai dar ce ochi galben are domnu Dan! Ce colorat il are domnu Dan!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Salut!

Cazatura asta imi aduce aminte de una pe care ai "incasat-o" pe vremea cand erai stundent prin anul 2 (sau poate 3). Daca vrei iti trimit o poza sa iti reimprospatez memoria ;).

E

Florin spunea...

Salve E
Lasa ca am si eu pozele alea ... eram anul 1 parca (in trecere spre 2) ... Si bordura aia era mare