29 iun. 2009

Pasiuni morbide

In curand o sa implinesc un an si jumatate de cand un "admirator secret" a inceput sa imi trimita mesaje. Era parca prin februarie 2008 ... Intre timp a pierdut calitatea de "secret" insa si-a continuat activitatea. In continuare citez din telefonul meu ..

"Asta vara intr-o seara, cand afara se-ntuneca, in pomul din fata casei imi canta o cucuvea, chiau chiau, am venit sa te iau, te iau si te duc departe, si te fac strigoi sau moarte, ca sa bantui lumea toata, nu-i da pace niciodata"

"Demult Am fost cu tetea pe balta si am prins niste cracaticioare cu patru picioare, le-am pus sa le coc, iar una facu smiorc iao tete ca sa copt. Avea tetea n-avea avea pe dracu sa-l ia un pantalon lung pana-n pamant numai guleru la gat, era gropar saracu si il chema cocolica, si zicea eu sap groapa altuia de 20 de ani si inca n-am cazut in ea, nu cad nici beat inving gravitatea, sunt tare, bea rachiu cu galeata, s-a imbatat prea tare a cazut in groapa si a murit, a inplinit proverbul cine sapa groapa altuia cade in ea oricat de tare ar fi"

"In aceste versuri din urma m-am gandit sa spun o poveste,sa dau de veste, despre o tara trista, mereu amarata, de toti surghiunita, de dusmani, de straini, de oamenii ei, de vecini, toti au furat-o si au mancat-o, mai rau ca caini, turbati de foame cu nerusinare, au rupt din trupul ei netotii, mereu au pradat-o ca hotii, fara de mila, au privit-o cu sila, fii ei romanii, sau comportat ca pagani, au vrut sa se-bogateasca, bine sa traiasca, sa aiba pana nu mai pot, sa nu munceasca deloc, toti puturosii, libidinosii, neam de ratati, de nemancati, de tara lor mama, rau nu le pare ca se usuca si moare ba chiar a murit demult, e sub pamant. Traiasca romania care a murit. Vesnica ei pomenire."

"Daca n-aveam jiu de soi mutam oltu mai la noi"

"Foaie verde de cicoare, umbla moartea pe carare, poarta coasa in spinare, s-un cutit la cingatoare, cand iesii din curtea mea, vazui moartea cum sedea, sta in coasa sprijinita sicatre case se uita, ca e tare suparata, c-a umblat prin lumea toata, pe mine m-a cautat si nicicum nu m-a aflat, plange si se tanguieste ca deloc nu ma gaseste, ca coasa pe care o poarta nu-i mai taie ca odata, sa stricat in gura toata si n-are cin sa io bata."

Revin si cu restul daca la mai gasesc
Salutis

3 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Florin spunea...

Sofie spunea...
"Fiecare dintre noi are cate o pasinune...depinde cum le percep cei din jurul nostru. Tu ce pasiuni ai?"


Am multe pasiuni... nu stiu ce sa zic ... eu inteleg prin pasiune placerea fata de ceva ... Iar mie imi plac multe lucruri insa nu fac o pasiune obsedanta fata de ceva anume.
E mult mai placut sa gusti, daca poti, mai multe lucruri decat sa traiesti in pasiuni extreme.
Incerc sa conturez pasiuni, cateva : chestiile legate de calculator si internet, marketingul, turismul, ONG-ul din care fac parte si "batranul CSE", plimbarile, muzica veche, jocurile (exceptand pe cele pe calculator), comediile si SF-urile, etc.
Dar tu ?

Sofie spunea...

Pai sa vedem...imi place sa citesc carti bune, adica din care sa am ceva de invatat, ador sa ma plimb prin parc dupa o ploiae de vara, sa ascult muzica buna,iar in ultimul timp o pasiune am facut din a privi luna si cerul in fiecare seara inainte de culcare...ciudat nu?
Restul pasiunilor le pastrez pentru mine...ca daca nu as scrie mai mult decat crezi.