5 dec. 2008

Rasarit in sfere preeminente

In viata uneori lucrurile iau o intorsatura foarte placuta.
Nu am ajuns unde mi-am dorit din totdeauna sa fiu (dar nu e niciodata prea tarziu) dar stiu cu siguranta ca am ajuns ceea ce mi-am dorit. Daca m-as intoarce in trecut si i-as spune acelui pusti Florin (care era pus tot timpul pe nebunii si care era greu "scos din pepeni") ca nu am ajuns acolo unde a visat dar am ajuns ceea ce isi doreste ... ar fi tare mandru.
De ce "sfere preeminente" ... pentru ca in mediul academic in care am pasit in urma cu 4 ani a inceput sa rasara si soarele.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da' ai luptat pentru asta ?
Ca sa vrei, tre' sa si poti, ca sa faci, tre' sa stii sa lupti.
Ca sa contemplezi, tre sa fii frustrat, iar daca esti frustrat, nu-ti invingi frustrarea decat daca.. poti si lupti, deci.
Esti ceea ce esti, pentru ca asta poti. Sa fii ce-ai vrea sa fii, trebuie sa ..ai ghicit, lupti ! Pentru ca maine nu exista, ieri a fost, lor nu le pasa de tine iar nici tie de ei. Toti suntem suma actiunilor noastre. Tu ce actiuni ai ?