24 oct. 2009

Ce va fi va fi cand va fi

As vrea pentru un minut sa fiu Nostradamus, sa pot sa privesc cu ochi de soim viitorul, sa vad clipa in care omul e la pamant si secunda in care el urca pe piscul virtutilor....
Asa ar intelege prezentul ca el e esenta trairilor mijlocitoare dintre durere si extaz ... ca e Zidul Chinezesc ce tine imbratisat Yin-ul de Yang.
Of ... prezentule ... cu tine se-mbata si clipa si momentul. Cum sa poti, ca om, sa lasi prezentul sa se usuce cand prin vene iti curge atata seva si dorinta de placere. Prezentul creeaza clipa si momentul, pe care le-adaugam amintirii noastre ... trecutul e doar un sac in care culegatorul aduna, de pe finitul camp al vietii, tot ceea ce crede ca-l va ajuta sa prinda aripi atunci cand pamantu-i miscator.
Prezentule ... gandindu-ma la viitor ... am decorat cu tine infinitati de amintiri si suntem numai la inceput.

Salutis


Moto purtat de vant: Nu regreta prezentul de ieri, pentru a mai putea crede in prezentul de maine

5 comentarii:

a-alexandra spunea...

Prezentul ti-l faci singur...
Trecutul te va urmarii mereu...
Viitorul e asa cum vrei tu sa fie, dar el e strans legat de trecut si prezent!
Lasa viitorul sa te surprinda si nu mai cauta raspunsuri la intrebari purtate de vant!

Florin spunea...

bre shnucky ... nu stiu cat ai inteles tu din ce filozofam eu prin randurile ce le-ai citit (cred), insa, imi permit sa neg randurile tele.
Prezentul nu ti-l faci singur intotdeauna ... de multe ori mai exista cineva.
Trecutul ... poate fi dat uitarii, daca iti doresti cu adevarat.
Viitorul nu este mereu asa cum vrei sa fie ... depinde de cat de sus tintesti, depinde de ce alegi sa fii in viata.

PS: mie intotdeauna mi-au placut surprizele ... insa n-am sa las timpul sa decida pentru mie (pentru asta cu timpul vezi ca mai este un articol in categoria blowing wishes)

Madalina Tuta spunea...

De cele mai multe ori e asa cum spune Florin, viitorului noi ii dam conturul...
Foarte interesant ce ai scris acolo si ce e mai placut e felul in care ai ales sa pui cuvintele...

Continua sa scri ca o faci tare bine.

a-alexandra spunea...

Domnule Florin...sa sti ca am citit cu atentie ceea ce ai scris si ba mai mult spre uimirea ta am si inteles ce filozofai tu in postare, dar cred ca toti avem dreptul la o parere despre prezent, trecut si viitor.Asa ca voi fi mai explicita:
Prezentul ti-l faci singur...tu decizi clipa imediat urmatoare, tu esti stapanul clipelor tale si tu decizi daca e bine sau rau, daca e da sau daca e nu, daca iti place sau nu, daca vrei sa continui sau sa te opresti...si poate de cele mai multe ori mai exista cineva, dar nu tinem cont de asta.
Trecutul te va urmarii mereu...chiar daca il dai uitarii,nu ai cum sa fugi de trecutul tau oricat de mult iti doresti tu asta!
Viitorul e asa cum vrei tu sa fie...pur si simplu daca iti doresti ceva cu adevarat tot universul conspira pentru ati putea sa-ti indeplineasca tie visul.Hmmm...vorbe mari nu?Nu-mi spune ce le-ai uitat?

Florin spunea...

Domnisoara Alexandra... normal ca ai dreptul la o parere ... dar nu o transforma in sfat pentru mine.
Indiferenta e arata de a uita trecutul.
Vorbele mele nu le-am uitat ...