16 sept. 2009

Let's talk about me and balls

Eu si mingile ... multi ar zice ca nu pot sa alatur aceste cuvinte ...
Anul acesta "le pot da peste nas" ...
Nu am jucat prea mult ... poate pentru ca mereu am avut senzatia ca nu am control asupra lor sau nu am avut timp, dar de fapt lipsea antrenamentul. De data aceasta, datorita preitenilor, am reusit sa le iau la rand ... o zi pe saptamana de sport nu strica nimanui ;).
FOTBAL - nu am mai jucat de 6 ani, in liceu eram in echipa de fotbal a clasei (cred ca din lipsa de baieti) ... atunci a fost ultima data cand am jucat. Acum, dupa 10 minute nu imi mai simteam plamanii (dar am rezistat, eroic, sa joc o ora pe teren) si am avut nevoie de 3 zile sa scap de febra musculara. Dar a meritat, pentru prima data dupa atata timp ... abia astept urmatorul meci ... urmatoare saptamana in care se joaca fotbal...
VOLEI ACVATIC - ooo daaaa ... superb. Pacat ca vara a trecut si trebuie sa mai astept min. 9 luni ... sa se nasca o noua vara ;)
TENIS DE MASA - asa ceva am mai jucat ... si prin liceu, si in facultate ... nu sunt chiar aerian, ma descurc (hai Rares, sustine-ma!). Pana acum e cel mai frecvent joc cu minge ...
TENIS DE CAMP - la asta sunt novice. Momentan exersez servirea ... Imi place foaaaarte mult, abia astept sa invat bine.
BOWLING - eee .. la asta stie baiatu' joaca, adica, ultima data nu m-am facut de ras. O data am jucat 3 ore, de am facut febra musculara la mana dreapta.
BILIARD - ma descurc ... insa parca in liceu si apoi in facultate avea mai mult farmec. Dar cum nu necesita prea mut efort fizic, nu ramane in lista.
Ce lipseste din lista si cu siguranta anul asta o sa le adaugam: baschet si golf. Apropo de golf, daca stie cineva un teren in Sibiu sau prin apropiere, dati-mi de veste.

Avem si o strategie ... in fiecare saptamana cate un sport (nu de alta dar momentan nu dispunem de terenuri proprii sau de timp).

Salutis


PS: Poate intr-o zi o sa am timp sa vorbesc si de jocurile care se joaca fara sa te deplasezi ;) ... dar azi am vrut sa ma laud :D (ca sunt mandru de mine ... sper sa si tina)

Niciun comentariu: