22 sept. 2009

TicTacTicTacTicTac

As vrea pentru un minut sa fiu Cronos, sa pot sa prind grabita secunda in ghiarele-mi misele, sa pot s-o pun pe patul lui Procust, sa o lungesc cat o suflare de vant .... aaah ... s-o aud cum urla de durere, sa simt cum se zbate de neputinta sub picatura chinezeasca.
Asa ar intelege secunda, ca viata se scurge chiar daca opresc cu degetu-mi taioasele sabii ale nebunului ceasornicar, chiar daca inchid ochii si zic ca inca este ieri, chiar daca merg inapoi atunci cand vad ca merg incet inainte sa pot sa o iau de la inceput si s-alerg acum, sa castig momentul pierdut si sa adaug altul...
Of .. timpule ... esti doar un criminal in serie, ucigas fara scrupule si fara ezitare ... in mainile tale doar un ametit si-ar lasa viata, fericirea, norocul si sanatatea.
... Esti prost timpule ... nu poti gandii ... cu cat ma tii mai apasat cu piciorul tau, de dinozaur uitat de zei, cu atat ma pierzi mai mult. Sunt sute, chiar mii, de clipe in care pot sa urlu "N-am timp" ... dar te las sa vezi ca prin inima-mi nu curge otrava ci must de dorinte ...
Daca ai sti ca mi-am cladit viata aproape fara tine ... poate te-ai oprii prea mult sa-mi asculti zumzetul visarii ... si eu am atatea de facut, n-am timp pentru tine timpule

Salutis


PS: Cred ca am sa inghet odata clipa ... dar nu azi (de dragul clipelor, in care m-a rasfatat alene sub ploaia secundelor care curg peste dezmierdul sufletului meu) ... ci poate intr-o zi de maine

Moto purtat de vant: Nu lasa pe maine clipa ce-a trecut

Niciun comentariu: