10 aug. 2009

Hai odataaaa ...

HAI ODATAAA ... greu trece timpul ...

Si eu care credeam ca o sa stau in orasul asta obosit toata vara ...

Acum ma dor ochii ... m-am uitat de prea multe ori la ceas sa vad daca a trecut ziua ... nu mai trece odata Mamitico, Mam'mare ... eu vreau sa treaca
(As vrea sa ma satur de concediu ... dar mi-a mai ramas doar o saptamana :( .. BUNA SI AIA :D )


Salutis


PS: Pentru cei care m-au convis sa imi petrec ultima saptamana de concediu la mare ... mari oameni, mari caractere ... Danke Şoşon măi friends

PPS: De baut la toata lumea ... sambata

Un comentariu:

Alexandra spunea...

Nu stiu unde te duci, dar "rasaritul se vede cel mai bine din...QUBA!"
Daca ai trecere prin Costinesti sa te opresti acolo.
Concediu placut distractie la maxim la mare,acolo poti sa uiti de tot si toate.