23 aug. 2009

Back in town ...

Si te-ai dus, dulce concediu,
S-ai oprit distractia noastra
Mare-albastra! Mare-albastra!...
...
Ce e val ca valul trece
S-a terminat micul concediu ... dar daca ar fi sa ma gandesc la tot ce am facut n-as zice ca a fost numai o saptamana.
Itinerariul distractiei a fost ghidat de placere ... am plecat din orasul asta obosit la 00:00 si am ajuns pe la 7 in Eforie Nord unde ne-am "gazat" intr-un apartament de 3 camere (200Lei/ap/noapte) apoi am plecat somnorosi sa ne prajim. Asa ca ... din prima zi m-am si ars la mare ... cu soarele :) ... dar au avut grija fetele sa ne cremuiasca si uleiasca :)). Seara in Ring/Costinesti am sarbatorit inca un anisor ... dar cum nu dormisem decat putin pe plaja ... nu toti au rezistat, asa ca la 3 am plecat ... si am pierdut show-ul erotic al "nasoalei" braileanca ... totusi ... a fost o zi de nastere reusita.
Sambata ... cum toata lumea e vedeta de ziua ei ... ne-am respectat pe plaja de fitze din Mamaia.

O zi am petrecut-o la AQUA MAGIC ... imi place sa ma dau prin toate tuburile alea de pe acolo.
Intr-o alta zi am facut o mica vizita in Bulgaria ... chiar vroiam sa vad de ce ii zice la statiune "Nisipurile de aur" ... acum stiu ... o superba plaja, nisipul fin si fara mucuri de tigara sau alte gunoaie cum se gasesc pe plajele noastre ... cum zicea un prieten ... "bulgarii sunt cu 5 ani mai destepti decat noi"
... Si uite asa au continuat plimbarile si vizitele ...

Acum sa va povestesc si niste intamplari haioase
- in prima zi cum eram foarte adoormit, mai ales dupa ce am dormit la soare ... am luat toate pietrele si bordurile pana la apartament, parca dormeam pe mine ... era cat pe ce sa iau si un indicator in cap.
- cum mi-a expirat buletinul a trebuit sa folosesc pasaportul sa trec in Bulgaria, nici o problema la trecere ... problema a aparut la intoarcere pentru ca nu mai gaseam pasaportul. Se circula lejer pe la granita ... dar cand am oprit noi s-a facut coada. Intr-un final, dupa ce ne-am saturat de cautat, mi-am adus aminte ca era in buzunarul de la alti pantaloni. Ala de la granita radea de mine ... imi zicea ca mai raman prin Bulgaria ... mama lor ..
- la o benzinarie era sa raman fara pantaloni pe mine ... mi s-au agatat de masina si un prieten a plecat cu masina.
- am plecat la 1:30 sa vad rasaritul si la 6 cand rasarea m-a luat somnul. Dar ce-ar fi fost toata asteptarea asta fara iris :)) ... mi-a facut placere
- m-am perfectionat in table ... chiar daca Rares o sa zica ca a fost noroc, asta e, asa numeste el stiinta :D
- Intr-o palnie de la Aqua Magic, care te arunca intr-un bazin de 2m, eu picam tot in cap ...
- etc ...




Salutis

Un comentariu:

Helen spunea...

Foarte tare,haioase intamplari :)),misto concediu....