10 feb. 2009

Tinerete ingradita ...

Studentie ingradita de lipsa de imaginatie.

Cand eram student observam cum liceenii din vremea aceea nu mai stiau sa guste viata de liceean ... fericirea clipelor de nebunie ... si toatea astea fara a crea probleme sau fara a supare prea tare pe altii. Cand am terminat liceul simteam ca totul se naruiue ... nu imi imaginam viata fara acele clipe de distractie infantila ... dar sincer ... daca stau bine sa ma gandesc ... chiar a fost o perioada superba din viata mea. Liceul a avut distractiile lui ... lucruri pe care nu le vedeam la noii liceeni ... dar asta e ... calculatorul te transforma intr-un criminal al clipelor placute, intemnitat in castelul darapanat al unei adolescente prea naive si prea narcisiste.

Si-a urmat facultatea pentru acei adolescenti .. nu stiu de ce ma asteptam la mai mult din partea lor ... nu au avut de unde sa invete ce e distractia ... calculatorul si televizorul le-a incetosat gandirea ... sunt numai niste mici robotei care copiaza ... dar copiaza numai ce li se pare lor mai fabulos, spectaculos sau violent

NU TOTI STUDENTII SUNT LA FEL ... mai sunt totusi cativa in care inca ma mai regasesc ... si asta ma bucura. Poate ca si cei mai mari ca mine au vazut studentia generatiei mele diferita de a lor ....
Am mai observat un lucru ... cu cat trec mai multi ani ... cu atat se pierde mai mult frumusetea vietii de liceean si de student (contraziceti-ma daca nu e asa ... pot sa demonstrez)

In aceste 2 perioade superbe din viata de studiu au existat mereu legi nescrise ... care acum incep sa se imputineze ... multora nu le mai pasa ... se cred "
l'ombilico del mondo"
Si ... acum de final ... 2 melodii .. poate va inspira:
Viata de student
Fost-am student sibian

Un comentariu:

zuPPazThaR spunea...

N-ai cu cine...
Uite iti dau un exemplu...
In 3 ani de faculta am incercat sa ne strangem si noi la un karaoke, la o seara de poker...ceva de genul...Din 60 cel mai mult am strans 10
Acum incercam sa facem o cabana...din 60 ne-am strans 12...Sunt curios la banchet ce va fi?!
S-au dus de mult vremurile bune...imi aduc aminte in liceu ce cabane faine erau...Of...