21 iun. 2010

Blowing ... first kiss

Azi vreau sa vorbesc despre sarut ...
Intai, metodologic vorbind, sa stabilim ca sarut e acela care se naste pe gat si se topeste pe buze ... adica metaforic e soarele ce rasare din munti si se prelige in extaz in albastrul marii ...
Apoi ... vreau sa privim sarutul ca cea mai importanta si senzuala forma de contact intim ... si nu ca o mozoleala nebuneasca comparabila cu savurarea unei ingetate ...
V-ati intrebat vre-odata cat conteaza primul sarut ? ...
Nu vreau sa dau lectii de sarutat ... vreau doar sa aduc o ofranda sarutului ...
Primul sarut ... ca sa aiba "gust" trebuie sa ti-l doresti, sau acea persoana sa te faca sa ti-l doresti ... apoi nu poate fii oricand si oricum. Lumina trebuie sa fie calma iar inima sa tremure de emotii .... apoi apropii putin capul si te-opresti, astepti ca si celalalt sa pluteasca, si cand simti apropierea mangai incet cu mana gatul fin apropiindu-te incet ... nu vei saruta pe buze sa nu rupi magia ... vei saruta pe gat, incet, pasional, cu ochii inchisi si cu respiratia rara ... apoi obrazul si cand simti ca preludiul sarutului va-nebuneste ti-apropii incet buzele ... eziti ... saruti timid si ca un rusinos te opresti o secunda .... apoi mai curajos saruti incet inca o data ... inca o data ... inca o data ... pana cand sarutarea devine un lant de placere insailat cu dorinta .......

In acea zi, ai fost magician
...
Nu poti fi hot al primului sarut ...

Apoi ... trec zile, saptamani, luni de pasiune si placere ... nebunia primului sarut dureaza atata timp cat te bucuri de ea. Sarutul e magic ... te face sa uiti, sa vrei, sa speri, sa iti doresti si sa visezi

Nu-i greu sa oferi in fiecare zi iubirii primul sarut ... dar e placut ...
Ce conteaza ca ploua ... oricum te lasi dus de val cand saruti ..
Ce conteaza ca ninge ... oricum saruturile se topesc pe buze ..
Ce conteaza ca e soare ... cand te poti ascunda la umbra unui sarut ..
Ce conteaza ca esti mic/a ... atata timp cat pentru sarut te poti catara pe ea/el
Ce conteaza ca esti inalt/a ... atata timp cat pentru sarut poti ingenunchia in fata ei/lui
Ce conteaza ca esti surd ... oricum sarutul se simte si se traieste ca si cum ar fii mereu primul
Ce conteaza ca e vant ... cand sarutu'i o adiere de vant
Ce conteaza ce ganditi ... conteaza sa va doriti dulcele sarut intre iubiti

PS: ..... mai astepti ..... fa-o chiar azi ... si maine ... si poimaine ... si ......

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna,

Ieri m-am conectat la mail-ul meu personal (yahoo). De obicei nu dau importanta informatilor de pe prima pagina care apar imediat dupa logare (What's New - Updates), dar ieri s-a intamplat sa ma uit si aici inainte de a ajunge in Inbox si aparea mare sus: "Florin blogged:...". M-am intrebat care Florin ... chiar nu stiam pe nimeni in prima instantza cu numele de Florin. Dar mi-am zis repede k e vreun "amic virtual" de pe vreun site de socializare :)) ... k prea am prostul obicei sa dau "accept" oricui fara sa incerc sa vad cine e, iar yahoo o fi facut el legatura intre site-ul respectiv si adresa mea cumva :)). Deci, dau click :D ... si apare sus Florin Martin. Hmm... mi-am zis, il cunosc ... I know him, I know him :D ... de undeva. Aaaa, da, da ... Sibiu, conferintza, doctorat ... do you remeber Daniela ? :)). Si o data ce te-am identificat :P, recunosc k am "aruncat" un ochi peste blog-ul tau. :P si am fost placut surprinsa sa descopar o persoana cu simtul umorului bine dezvoltat (Felicitari !!!) si extrem de comunicativa. :P

Pai bravo, felcitari si ma declar incantata sa descopar astfel de oameni.

O zi cu mult soare k tot vine luna iulie, desi cerul pare sa aibe o alta parere ! :P

Daniela