24 mar. 2010

Testament ...

TESTAMENTUL UNEI SECUNDE

Subsemnata secunda cu domiciliul stabil in timp si resedinta in fiecare minut din viata voastra, de buna voie si nesilita de nimeni, aflandu-ma in deplinatatea facultatilor mintale, dispun urmatoarele, in cazul trecerii mele in amintirea voastra:

- las clipele ce va sa vina, acelora care nu masoara viata prin batai de inima, ci prin clipe in care "ti se taie respiratia" ... de fericire, iubire sau placere
- las clipa la care am trudit o viata, sa fie bucuria celor care au crezut in mine si nu si-au pierdut speranta cand totul parea pierdut
- las mostenire entuziasmul meu, acelora care l-au pierdut pe-al lor; acelora care si-au pierdut speranta
- rog sa primeasca toti cei care 'uita sa nu minta' ... corectitudinea mea, si sa respecte asa cum si eu i-am respectat pe ei
- las iubirea, acelora care stiu s-o foloseasca ... pentru ca ei vor sti sa le-o ofere si cum sa le-o ofere celor care nu o cunosc
- las visele mele, celor care nu stiu la ce sa viseze ... "impliniti-le voi!"
- las fericirea mea ... VOUA ... tuturor celor care stiti sa va bucurati de ea

Numesc executor testamentar timpul ce va sa vina

Niciun comentariu: