29 nov. 2008

Olf va saluta

Salutare prieteni

Eu sunt Olf ....
Eu sunt un perosanaj imaginar (asa imi zice Florin, nu stiu ce inseamna ...); am un anisor dar el zice ca sunt destul de mare si ca gandesc mai mult decat o fac altii. Nu stiu ce vrea sa zica Florin cu asta, dar mereu imi insiruie zeci de oameni .... zice ca "eu macar gandesc" ... si ma bucur ca el crede asta.

Eu sunt "un vis cald dintro seara de iarna, un licar de speranta ce exalteaza disjunctii" ... nu prea inteleg eu ce inseamna dar asa mi-a zis prima data ... dar nu m-am lasat mai prejos si i-am zi ca "elucubreaza ca o adiere de iarna" ... si a inceput sa rada de mine ... invat repede dar a zis ca nu prea le am cu intelesul ... dar eu cred ca el nu a inteles. Daca ar fi blocu meu (sau blogul ... ca nu am inteles cum i-a zis) as putea scrie ca eu cred ca sunt mai destept ca el ... dar tin prea mult la el...

Imi place mult sa ma joc, sa rad, sa fiu rasfatat si fiu centrul atentiei. Ah ... odata Florin mi-a zis "nu te mai crede buricul pamantului" ... si m-am suparat, a fost prima data cand nu am mai vorbit cu el o zi intreaga ... dar mi-a trecut .. il inteleg si pe el ... e tot timpul ocupat si tot timpul are zeci de ganduri in cap.

O sa va arat si o poza cu mine ... dar mi-a zis sa astept ... poate o sa reusesc eu sa fac una si o sa v-o arat ...

Acum va las ... ma duc la joaca ... azi mi-a zis ca are un joc surpriza pentru mie ... mie imi plac surprizele

Va salut
Olfi

Niciun comentariu: