15 iul. 2009

Promotie la stiinta

Nu m-am putut abtine sa nu comentez ceva ... nu vreau sa fiu rau prin acest post insa m-a amuzat
Programul de studii - Informatica economica
Taxa anualã de studii (lei) pentru anul I - 2008/2009 -
PROMOŢIONAL 1590 Lei
Ca sa nu spun numele universitatii, o sa folosesc in loc de Alma Mater ... AM. Nu vreau sa fiu aratat cu degetul de cunoscuti din acea universitate.
Ma amuza foarte mult modul in care "isi vand marfa" ... Este o universitate din care iesi usor "om mare" ... totul e la promotie ... De asemenea sunt interesante cateva puncte forte ale universitatii:
- nu se percepe taxă de înmatriculare
- taxe de şcolarizare, printre cele mai mici practicate în România;
- scutire parţială de frecvenţă la cursuri pentru studenţii încadraţi în muncă;
- facilitează prin diferite metode încadrarea în producţie a studenţilor încă de pe băncile şcolii
- candidaţii studenţi sau absolvenţi ai altor instituţii de învăţământ superior sunt admişi în cadrul numărului de locuri preconizate la fiecare program de studii;
- studenţii care provin din aceeaşi familie beneficiază de reducerea taxei de studiu cu 25 % fiecare

Cred ca universitatea asta chiar a studiat piata ... a luat nemultumirile, cele mai accesibile, si le-a transformat in avantaje. Chiar o universitate reusita ... pacat de ea :P

Cea mai negra bila neagra care i-as atribui-o facultatii este pentru ca nu informeaza studentii de faptul ca examenul final de licenta se plateste ... astfel daca faci un calcul ... ajungi tot pe la aceeasi taxa ca si la o universitate de stat.

Ce-ar mai fi de spus .. de AM:
- nu ti se spune de toate taxele pe care o sa le achiti pentu a finaliza studiile
- universitate privata (sunt firme mari care fac diferenta)
- oare cati sudenti mai merg la cursuri daca te scutesc de cursuri in cazul in care lucrezi ...

Salutis



PS: Dragii mei, nu arunc cu noroi si nici nu lustruiesc nimic ... eu mi-am dat cu parerea. Voi, cei care vreti sa urmati o facultate, nu uitati ca lucrurile bune le gasesc cei care stiu sa le caute ... "fiecare doarme cum isi asterne".

Un comentariu:

Andreea spunea...

Pe vremuri de criza "scopul scuza mijloarele", iar un adevar spus pe jumatate e pe jumatate vandut.
Asa ca facultatea isi vinde "marfa" din punctul meu de vedere foarte bine pe vreme de criza.
Oricum faza cu promotional e foarte buna.Pacat ca nu fac si o tombola cu premii.Ceva de genul primul extras plateste doar 1589 lei, iar 1 leu il platim noi!!!:))
Ideei ar fi...